W roku szkolnym 2022/2023 uczniowie klas: 0a, 1e, 1f, 2a i 2b uczestniczyli w innowacji pedagogicznej „Cztery pory roku w przyrodzie”.
Głównym założeniem innowacji było popularyzowanie wśród uczniów wiedzy z zakresu edukacji przyrodniczej, zrozumienie zjawisk pogodowych i przyrodniczych, rozbudzanie zamiłowania do przyrody ożywionej i nieożywionej, jej poszanowania oraz zaszczepienie wśród dzieci postaw ekologicznych. Uczniowie w trakcie zajęć poznawali wiadomości z zakresu edukacji przyrodniczej w praktyczny sposób, poprzez działanie, doświadczanie oraz obserwację i realizowali zadania wyszczególnione na każdą z pór roku: jesień, zimę, wiosnę i lato.
Dzięki przeprowadzonym zajęciom tematycznym z zakresu różnych edukacji, jak np.: tworzenie zbiorów i ich przeliczania w edukacji matematycznej; tworzenie obrazów płaskich i przestrzennych w edukacji plastycznej; układanie opisów w edukacji polonistycznej; śpiewanie piosenek w edukacji muzycznej; czy spacery do lasu z edukacji ruchowej; uwrażliwiły dzieci na kwestię związane z ekologią i ochroną środowiska.
 
Opracowanie: Dominika Poterska