INFORMACJA
Uprzejmie informuję, że od dnia 26.08.2019 zostaje uruchomiona aplikacja internetowa do zamawiania posiłków w stołówce Szkoły Podstawowej w Kamionkach. W roku szkolnym 2019/2020 i latach kolejnych zgłaszanie chęci pobierania posiłków, odpisów i rezygnacji będzie odbywać się TYLKO w aplikacji. Link do aplikacji i prezentacja dotycząca użytkowania aplikacji dostępna jest na stronie internetowej Szkoły.
Aplikacja stolowki24
Stołówka szkolna rozpoczyna przygotowywanie posiłków od dnia 03.09.2019. Osoby chcące skorzystać z żywienia dzieci od tego dnia powinni złożyć deklarację posiłkową w aplikacji internetowej do dnia 01.09.2019. Jeśli deklaracja będzie złożona w dniach późniejszych, to automatycznie dzień rozpoczęcia pobierania posiłku przesuwa się o 3 dni robocze.
Przykład 1 :
Składając deklaracje w niedzielę 01.09.2019 posiłek będzie do odebrania 03.09.2019
Przykład 2:
Składająca deklarację 02.09.2019 posiłek będzie do odebrania po 3 dniach roboczych czyli w czwartek 05.09.2019.
Przykład 3:
Składając deklarację/modyfikując posiłki w weekend (sobota, niedziela) zmiany będą widoczne na 3 dzień roboczy czyli obowiązują od czwartku
Przykład 4:
Składając deklarację/modyfikując posiłki np. w czwartek zmiany będą widoczne na 3 dzień roboczy czyli obowiązują od wtorku
Zgodnie z regulaminem podstawą do wydania posiłku jest karta posiłkowa zarejestrowana w systemie, wszelkie zmiany (odpisy i dopisy) listy posiłkowej dokonują rodzice/opiekunowie prawni, poprzez aplikację Stołówki24.